2DO בלוג

איטום גגות עם יריעות ביטומניות – איך תעשו זאת בעצמכם

גשמי הברכה הבאים עלינו לטובה מביאים עימם גם את הצורך לטיפול ולמניעת נזקי רטיבות מהגג. השיטה הנפוצה ביותר לאיטום גגות בישראל היא איטום גגות עם יריעות ביטומניות. עלות טיפול שכזה יכולה להגיע לאלפי שקלים, אז לפני שפונים לאנשי מקצוע כדאי לחשוב על האפשרות לעשות זאת בעצמכם, עם חומרי איטום מוכנים וקלים לשימוש.

שלבים באיטום הגג עם יריעות ביטומניות

אם אתם מתכננים לאטום בעצמכם את הגג כדאי להקפיד על מספר שלבים:

  • הכנת המשטח – יש להסיר את הלכלוך ואת שאריות חומרי האיטום הישנים מהגג. בנוסף יש לפנות כבלים ישנים וחלודים וכל דבר שמונח על משטח הגג שאינו תקין ושאין בו שימוש.
  • ניקוי המשטח – יש לנקות היטב את המשטח ולהמתין לייבושו המלא לפני תחילת העבודה.
  • הנחת פריימר – לפני שמניחים את היריעות יש לשים חומר מקשר, המכונה גם פריימר, המשמש להכנת המצע לפני יישום דבקים לאריחים.
  • פרישת היריעות – יש לפרוש את היריעות על האריחים, או במקומות שבהם ניכרים סדקים על המשטח, וליצור ביניהם חפיפה של כמה ס"מ לפחות.
  • הלחמת היריעות – יש להלחים את היריעות העשויות מביטומן, חומר אשר מתקשה עם החשיפה לחום, ובכך להבטיח את הידבקות היריעות למשטח.

חומרי איטום מומלצים לאיטום גגות עם יריעות ביטומניות

בבואכם לבחור את החומרים שאתם הולכים לעבוד איתם לאיטום הגג, כדאי שתדעו היטב שהם עשויים מחומרים איכותיים שיבטיחו את האיטום ויעמדו בתקני הבטיחות. יש לשים לב לקרוא את כל הוראות השימוש במוצרים לפני השימוש, כמו גם להתכונן מראש לשלבי העבודה השונים. להלן כמה חומרי איטום מומלצים ומוכנים לשימוש, עבור טיפול ומניעת נזקי רטיבות מהגג:

  • AK PRIMER – פריימר לסרט בוטיל ודבק אריחים, המבוסס על שרפים אקריליים, ומשמש להכנת מצעים סופגים ולא סופגים לפני יישום דבקים בוטילים ודבקים לאריחים.
  • ISOPRIMER – פריימר עבור מוצרי ISOFLEX, המבטיח הידבקות טובה של ממברנות אלסטומריות, עבור איטום נוזלי על גגות שטוחים ומשופעים עם מצעים נקבוביים.
  • סרט בוטיל – סרט דביק ומצופה פולימר לא ארוג, המיועד לשימוש באזורים לחים לצורך איטום.
  • פליס פוליאסטר – משמש לחיזוק של חומרי איטום ומיועד לסדקים מקומיים על המשטח.
  • ISOFLEX HYBRID – ממברנת איטום היברידית פוליאוריטנית נוזלית לגגות שטוחים על בסיס אקריל שרפי ופוליאוריטן, המעניק שכבת איטום אלסטית ובעל עמידות גבוהה לכל תנאי מזג האוויר.
  • ISOFLEX RED BROWN – ממברנת איטום לגגות רעפים ושטוחים, בעלת גמישות ועמידות גבוהה במיוחד, המבטיח הדבקה מצוינת למצעים שונים, כמו גם עמידות גבוהה לכל תנאי מזג האוויר והפחתת הטמפרטורה בגג.

מעוניינים לאטום את הגג בעצמכם?

איטום הגג, טיפול ומניעה של נזקי רטיבות הם אינם בהכרח משימה לאנשי מקצוע, ובהחלט ניתן במקרים רבים לעשות זאת בעצמכם, באמצעות חומרי איטום מוכנים וקלים לשימוש כפי שאנו מציעים בחברת DO2. חברת DO2 הוקמה לאחר עשרות שנים של ניסיון פורה בענף הבנייה ופיתחה פתרון מושלם לחומרי איטום, חומרי ניקיון ומוצרים לתחזוקת הבית מוכנים לשימוש, שלא דורשים "מומחיות" או "שנות ניסיון בתחום". כך תוכלו לעשות זאת בעצמכם, לחסוך אלפי שקלים, ולדאוג שהבית שלכם יהיה מתוחזק בקלות.

לרכישת המוצרים בקלות ובנוחות אתם מוזמנים לבקר באתר, או ליצור עמנו קשר לכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

 

כתיבת תגובה

ניווט x
X

אין לך מושג מה המוצר המתאים עבורך ?

שלחו לנו פניה ואנו נחזור עם פתרון מדויק עבורך!

שאלות? בקשות?

שלחו לנו פניה ואנו נחזור עם פתרון מדויק עבורך!