2DO בלוג

חומרי ניקוי לבית לאחר שיפוץ – טיפים חשובים

שיפוץ הבית הוא ללא ספק מאורע משמח, אך גם מעורר הרבה לבטים ולחצים שמלווים לתהליך. אם סיימתם לאחרונה שיפוץ בביתכם ככל הנראה שתזדקקו לניקיון יסודי של שאריות השיפוץ, שמכילים כנראה חומרים קשים להורדה, כגון טיח, צבעים ודבקים מסוגים שונים, שאריות סיליקון, גבס ועוד. כדאי לדעת שבהחלט אפשר לשקול לחסוך בעלויות של חברת ניקיון מקצועית ולעשות זאת בעצמכם. לשם כך כדאי לדעת איזה חומרי ניקוי מומלצים אחרי שיפוץ.

ניקוי הבית לאחר שיפוץ – מה חשוב לדעת?

לאחר שיפוץ הבית ישנם שאריות של לכלוך קשה להסרה מחומרים שונים. על כן, מומלץ לנקות בסמוך לסיום השיפוץ, על מנת לוודא שהחומרים השונים יוכלו להיות מוסרים כראוי. כמובן שכדאי לנקות עם חומרי ניקוי לבית לאחר שיפוץ, ולא סתם נוזל לניקוי רצפות לניקוי יומיומי רגיל, משום שחומרי השיפוץ הם חזקים וקשים יותר להסרה. ואולם, חשוב לשים לב שחומרי הניקוי מותאמים לסוגי המשטחים השונים בבית, על מנת לא להרוס את הבית שזה עתה סיימתם לשפץ! על כן, מומלץ לבדוק היטב שהחומרים מתאימים לסוגי המשטחים השונים בביתכם – לסוג הריצוף, אריחי השיש או הקרמיקה ולמשטחי העץ השונים.

חומרי ניקוי מומלצים לאחר שיפוץ

על מנת להבטיח שלא להרוס את כל מה ששיפצתם, כדאי להכיר היטב את חומרי הניקוי בהם אתם הולכים להשתמש, כמו גם את המשטחים השונים שעבורם הם מיועדים. מומלץ לנסות את חומר הניקוי על המשטח המיועד בפינה נסתרת לפני השימוש הכולל, ולקרוא היטב את הוראות השימוש של המוצר. להלן כמה דוגמאות לחומרי ניקיון מוכנים וקלים לשימוש לחידוש והברקה יסודית של הבית:

  • CL CLEAN – חומר ניקוי מיוחד עבור הסרת שאריות השיפוץ מרצפות ואריחים קרמיים, המתאים גם לניקוי משטחים שעשויים מאבנים טבעיות או שיש לא מצוחצח. מתאים להסרת שאריות מלט, צמנט, סיד ועוד.
  • CL GROUT – נוזל ניקוי מיוחד עבור רובה לאריחים, אשר מבטיח את השמירה על צבעה המקורי של הרובה ללא נזקים. משמש לניקוי מלחים, לכלוך קשה, פטריות ועובש.
  • CL EPOXY FLOOR – חומר לניקוי רצפות אפוקסיות, המנקה ביסודיות וללא נזקים.
  • EPOXY CLEANER – ג'ל מיוחד לניקוי והסרת שאריות רובה אפוקסית, המשמש לניקוי אריחים ורצפות שלא התנקו כראוי בזמן יישום הרובה. מותאם באופן ייחודי לשאריות חומרים לאחר שיפוץ, לשימוש קל ונוח עבור משטחים אופקיים ואנכיים כאחד.

מתעניינים בחומרי ניקוי הבית לאחר השיפוץ?

חשוב לזכור כי ניקוי הבית לאחר שיפוץ היא אינה בהכרח משימה לאנשי מקצוע, וישנם בהחלט מקרים בהם תוכלו לחסוך את העלויות המלוות לכך ולעשות זאת בעצמכם. בדיוק בשל כך אנו בחברת DO2 מציעים חומרי ניקוי אחרי שיפוץ שיבטיחו ניקיון מקצועי וקל.

זקוקים לחומרי ניקוי מקצועיים לאחר שיפוץ?

חברת DO2 הוקמה לאחר עשרות שנים של ניסיון פורה בענף הבנייה ופיתחה פתרון מושלם לחומרי איטום, חומרי ניקיון ומוצרים לתחזוקת הבית מוכנים לשימוש, שלא דורשים "מומחיות" או "שנות ניסיון בתחום". כך תוכלו לעשות זאת בעצמכם, לחסוך אלפי שקלים, ולדאוג שהבית שלכם יהיה מתוחזק בקלות.

לרכישת המוצרים בקלות ובנוחות אתם מוזמנים לבקר באתר, או ליצור עמנו קשר לכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

ניווט x
X

אין לך מושג מה המוצר המתאים עבורך ?

שלחו לנו פניה ואנו נחזור עם פתרון מדויק עבורך!

שאלות? בקשות?

שלחו לנו פניה ואנו נחזור עם פתרון מדויק עבורך!