2DO בלוג

ניקוי קרמיקה לאחר שיפוץ – איך תעשו זאת בעצמכם

בשעה טובה השקעתם בשיפוץ הבית, וכעת אתם זקוקים לניקוי יסודי של הורדת שאריות הצבע והאבק מהרצפות ומהקירות? בדיוק בשביל זה כדאי לדעת איזה חומר לניקוי קרמיקה יתאים לאריחים שלכם, בין אם עבור ניקוי הרצפה או הקיר, ואשר באמצעותו תוכלו להסיר את שאריות הלכלוך הקשה שהצטבר בעקבות השיפוץ. ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ דורשת עבודה יסודית ומקצועית, על מנת להבטיח את הורדת שאריות הצבעים, הסיליקון והבטון שנותרו, תוך שמירה מיטבית על הריצוף והתשתיות בבית. אז איך לנקות ריצוף אחרי שיפוץ?

איך לנקות קרמיקה לאחר שיפוץ – לפני הניקוי

בין אם אתם מתכוונים לנקות לבד את הלכלוך שנותר מהשיפוץ ובין אם אתם מתכוונים להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית, כדאי להקפיד על כמה כללים חשובים. ראשית, הקפידו לנקות מייד לאחר השיפוץ. זאת משום שניקוי הבית, הרצפות, האריחים והחלונות בסמוך לסיום השיפוץ יבטיחו שהצבעים, הטיח, הבטון ושלל החומרים שונים שהצטברו בעקבות השיפוץ לא יתקשו יתר על המידה. כמו כן, על מנת לבחור את חומרי הניקוי הטובים ביותר עבור הרצפות והקירות שלכם, כדאי שתכירו היטב את החומרים שאתם מעוניינים להסיר, כמו גם את החומרים שאותם אתם רוצים לנקות. זאת על מנת שלא לפגום ברצפה, באריחים ובקירות ששיפצתם. לבסוף, הקדישו מחשבה בנוגע לבחירת חומרי הניקוי הטובים ביותר עבורכם, על מנת להבטיח ניקוי יעיל, פשוט ובטוח.

חומרי ניקוי מומלצים לניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ

כדאי שתכירו היטב את החומרים איתם אתם הולכים לנקות, עבור מה הם מיועדים ולאיזה חומרים, משום שלא תרצו לפגום בריצוף החדש שלכם. מומלץ כמובן לנסות את חומרי הניקוי במקום נסתר לפני הניקיון, על מנת להבטיח שחומר הניקוי מתאים. שימו לב לקרוא את כל הוראות השימוש במוצר מראש. הנה כמה חומרים מומלצים ומוכנים לשימוש, בקלות ובנוחות, לניקוי, חידוש והברקה יסודית של הבית:

  • CL CLEAN – חומר לניקוי אריחים קרמיים, לאבנים טבעיות או לשיש לא מלוטש. מיועד עבור ניקוי שאריות צמנטיות, כגון בטון, אבן, רובה, סיד או מלחים.
  • CL GROUT – חומר לניקוי מיוחד עבור רובה לאריחים, המנקה באופן יסודי ומעמיק לאחר שיפוץ, ומותאם במיוחד לחידוש וניקוי רובה.
  • CL EPOXY FLOOR – חומר לניקוי רצפות אפוקסיות, המנקה ביסודיות ללא פגיעה באריחים.
  • MULTIFILL EPOXY CLEANER – חומר לניקוי אריחים משאריות רובה אפוקסית. החומר מכיל תערובת ממיסים, לניקוי שאריות של רובה אפוקסית מוקשה לאחר שיפוץ, ומתאים גם למשטחים אופקיים וגם למשטחים אנכיים.

מתעניינים בניקוי הקרמיקה לאחר השיפוץ?

ניקוי קרמיקה לאחר שיפוץ היא אינה בהכרח משימה לאנשי מקצוע, וישנם בהחלט יתרונות לעשות זאת בעצמכם – הבטחת השימוש בחומרי ניקיון הטובים ביותר עבורכם ועבור ביתכם כפי שאנו מציעים בחברת DO2. כך תוכלו להבטיח לא לפגום באריחים ולא להרוס את הריצוף. אם תעשו זאת בעצמכם, עם חומרי ניקיון מוכנים וקלים לשימוש, תוכלו לבחור את החומרים האיכותיים והבטוחים ביותר לשימוש ולבדוק את השפעתם מראש, ובכך לשמור על החומרים האיכותיים שבחרתם עבור בית החלומות שלכם.

זקוקים לעזרה בניקוי הקרמיקה לאחר שיפוץ?

חברת DO2 הוקמה לאחר עשרות שנים של ניסיון פורה בענף הבנייה ופיתחה פתרון מושלם לחומרי איטום, חומרי ניקיון ומוצרים לתחזוקת הבית מוכנים לשימוש, שלא דורשים "מומחיות" או "שנות ניסיון בתחום". כך תוכלו לעשות זאת בעצמכם, לחסוך אלפי שקלים, ולדאוג שהבית שלכם יהיה מתוחזק בקלות. לרכישת המוצרים בקלות ובנוחות אתם מוזמנים לבקר באתר, או ליצור עמנו קשר לכל שאלה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

ניווט x
X

אין לך מושג מה המוצר המתאים עבורך ?

שלחו לנו פניה ואנו נחזור עם פתרון מדויק עבורך!

שאלות? בקשות?

שלחו לנו פניה ואנו נחזור עם פתרון מדויק עבורך!